The UK! - Reisverslagen van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu The UK! - Reisverslagen van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

The UK!

Hallo mensen,

Toch maar even een WaarBenJij aangemaakt, toch wel heel erg leuk en zeker voor de mensen die geen facebook hebben. Eigenlijk vind ik het voor mezelf ook erg leuk, want naast dat ik van bloggen en schrijven hou, is het ook altijd leuk om terug te lezen!

Voor de duidelijkheid, ik ga een jaar in Engeland wonen en daar werken als au pair. Ik ga daar in een klein huisje wonen in Hemel Hempstead(net iets buiten Londen). Daar zorg ik voor een jongetje, Adam, van 4 jaar. Hij woont daar samen met zijn moeder, Kathryn.

Hoop dat mensen het een beetje blijven volgen en me berichtjes gaan sturen!

Mijn avontuur begint over een paar dagen, dus er komt vast snel een eerste reisverslag! ;)

liefs,
Lisaaa!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2013

Zondag 21 juli / Surprise trip + M&J in London

16 Juni 2013

Zondag 16 juni / 12 days in a row

06 Juni 2013

Woensdag 5 juni / Sick + useless phone

13 Mei 2013

Maandag 13 mei / 365 days..

05 Mei 2013

Zondag 5 mei / Birthday + Colour Conference
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13373

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: