Donderdag 21 maart / My week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu Donderdag 21 maart / My week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 maart / My week!

Door: Lisa Mennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaaaal,

Yes! De lente is officieel begonnen. Al geloof ik dat in Nederland iedereen en zij twijfels over heeft. Afgelopen week heeft het hier veel geregend, maar ik zie dat juist als een goed teken, want als het regent is het meestal niet koud en dat was het dan ook niet. Vanmorgen begon het met een lekker zonnetje, al was het nog wel fris buiten hoor, vooral de wind die het dan verpest. Nou goed, het moet toch ooit beter worden zou je zeggen. Fingers crossed dat dat dan zo snel mogelijk is!

Ik schrijf dit even tussen de middag. Benji ligt op bed en Poppy speelt in de woonkamer. Afgelopen nachten heb ik niet veel geslapen en nu ik even zit na mijn lunch, begin ik dat wel echt te voelen. Je kan het beste maar in beweging blijven en van activiteit naar activiteit rennen, gaat alleen moeilijk als Benji boven ligt te slapen. Het liefst zou ik even met hem in bed kruipen, haha. Daarom ben ik maar even wat gaan schrijven voor mijn blog, dan ben ik in ieder geval bezig.

Afgelopen week hadden we een vrij normale week. De maandag zijn Benji en ik samen met Pavla en Freddie naar een playgroup geweest, waar hun vaker heen gaan. Benji vond het leuk en dus zullen we vaker gaan. Ook gaan hun een keer met ons mee naar The Salvation Army playgroup. Het zijn nu dus twee volle dagen met Pavla en die dagen vliegen voorbij, want voor ik het weet is het alweer woensdag en dan is het voor mij nog 1 dagje werken voor mijn weekend begint. Meestal dan, want morgen moet ik toevallig werken. Tiffany heeft nachtdiensten namelijk. Daarbij moet ik morgen ook nog heel vroeg beginnen, 7:15, want Jamie moet eerder weg voor zijn werk. Andersom ben ik ook al lekker vrij om 17:00. Daarna heb ik wel babysitten in de avond, maar tussendoor heb ik wat tijd om lekker te relaxen en dat is fijn. Vroeg beginnen betekend vroeg vrij en dat is dus wel lekker. Vandaag ga ik na het werk daarom even met Pavla wat eten en drinken. Nooit gedacht dat ik dat zou doen, want ik doe altijd alles liever alleen, maar zoals ik al eerder eens had gezegd, ze is echt een leuk meisje! Dat wordt vast gezellig dus. Vanmiddag hebben we eerst nog ballet en gister heb ik al een ovenschotel met zalm voor de kinderen gemaakt, dus dat kan ik als we terug komen opwarmen. Lekker makkelijk!

Volgens mij had ik al eens verteld dat Tiffany tv reporter is en ik dacht miss is het leuk voor degene die dit lezen om haar even te zien. Hier even een linkje van haar werk.

http://www.youtube.com/watch?v=8zfzYmep7no

Ze is echt super leuk en aardig, Jamie ook trouwens, hun zijn echt degene die er voor zorgen dat ik het naar mijn zin heb en andersom zijn ze ook heel blij met mij, dus win win!

liefs,
Liess

  • 21 Maart 2013 - 15:52

    Mum:

    druk druk druk, maar wel weer leuk dus, goed om te lezen!
    ja het sneeuwde hier vandaag..maar later met Maggie toch in de zon gelopen!
    win/win <3 !

  • 21 Maart 2013 - 16:56

    Mady:

    Wat leuk om te lezen. Ook fijn dat je het naar je zin hebt!
    Grappig om te lezen dat je alles liever alleen doet. Dat deed ik "vroeger" ook.
    Alleen naar theater, naar de bios enz.
    En grappig om Tiffany te zien
    Veel plezier!

  • 21 Maart 2013 - 17:00

    Wioletta:

    heerlijk zeg dat het bij jou al weer een beetje Lente is! hier sneeuw en koud!
    Leuk om te zien bij wie je werkt. Je bent er maar druk mee maar zo te lezen geniet je er ook van!

    Liefs Wio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 13388

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: