vrijdag 15 maart / Birtday Party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu vrijdag 15 maart / Birtday Party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

vrijdag 15 maart / Birtday Party

Door: Lisa Mennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaaaaal,

Vorig weekend was Poppy haar feestje. Dat is niet zoals in Nederland, een stuk of 6 kinderen uitnodigen en koekhappen. Nee, hier worden er zaaltjes en entertainers gehuurd. Er kwamen iets van 20 kinderen, dit zonder alle eventuele broertjes, zusjes en ouders! Nou deed Poppy het wel samen met haar beste vriendje Sam, maar toch. Die vrijdag ervoor was ik altijd vrij, maar omdat ze Tiffany gevraagd hadden te werken in de ochtend, heb ik t/m lunchtijd opgepast. In de middag kwam een vriendinnetje van Poppy, Jessica, voor lunch en spelen. Dat is echt een hilarisch kind! ..en dan bedoel ik ook echt hilarisch. Ik vind haar echt geweldig. Ze is heel beleefd en ZO ontzettend wijs. Ze wil altijd van alles vertellen en is heel gemakkelijk en lief in omgang. Super kind! Dus het was heel leuk eigenlijk om wat extra te werken die vrijdag. Toen ik vrij was heb ik heel even tv gekeken en toen ben ik naar Waitrose(1 van de duurdere supermarkten) gegaan in Westfield(een vrij duur, maar heel leuk overdekt winkelcentrum) om alle ingrediënten voor Poppy haar verjaardagstaart te halen. Poppy ging even na 19:00 op bed en dus kon ik beginnen. Het moest een prinses, elfjes, ballerina achtige taart worden. Eerst wilde ik een prinsestaart maken, die met dat de jurk de taart is, voor degene die dat kennen. Dit was alleen een beetje kort dag en omdat je daar wat specifieke spullen voor nodig hebt, moest ik even wat anders bedenken. Het werd een taart met fondant. Ik heb dat dus nog nooit gedaan(nhja 1 keer en toen vond ik het best lastig), maar ik besloot het risico maar te nemen, want daarmee had ik wel een leuk idee. Het resultaat was best leuk. Het was een elfjes taart geworden, met goud en roze. Sommigen hebben hem miss op Facebook wel gezien. Persoonlijk vond ik dat er echt nog iets miste, een donkerdere kleur ofzo ergens, maar iedereen en vooral Poppy vond het geweldig, dus was het geslaagd.

De volgende ochtend alle benodigde spullen de auto in en toen richting het zaaltje. Het begon om 11:00, maar daarvoor moest alles nog klaar gezet worden. De tafels gedekt met partybordjes, bekers, servetten en toeters. De entertainer was Katy(die ook RhymeTime doet op de dinsdagmiddag). Ik vind haar verschrikkelijk, maar de kinderen hadden plezier en daar gaat het om. We waren weer terug om 13:30 en ik was vrij kapot. Misschien ook omdat ik de dag ervoor pas klaar was met de taart om 1:00 ‘s nachts. Daarom heb ik lekker film gekeken op bed en omdat ik die avond babysit night had heb ik lekker een pizza besteld daarna.

Verder had ik een vrij normale week. Het was alleen zo ontzettend koud!! De wind was echt ondragelijk gewoon. Vooral het begin van de week was erg. Gister was het eigenlijk wel erg zonnig en was het best lekker weer. De wind was er niet en dat scheelde meer dan de helft. Vandaag was regenachtig, maar in ieder geval niet heel erg koud. Maandag hadden we een playdate bij Coco, Evita en hun nanny Ramona. We waren daar nog nooit geweest, maar ze wonen in een heel mooi huis. Op dinsdag ben ik tegenwoordig vrijwel de hele dag samen met Pavla en Freddie. Pavla is Freddie zijn nanny voor de maandag en de dinsdag. In de ochtend gaan we dus samen naar de bibliotheek en in de middag naar Rhyme Time. Heel gezellig!

Vandaag was ik dus lekker vrij, zoals meeste vrijdagen. Vanmorgen ben ik eerst naar de gym geweest en daarna door naar de spa(die zit daar bij in). Heerlijk even een sauna gepakt, gebubbeld in het bubbelbad en ook even in de stoomcabine. Na een warme douche was ik helemaal relax. Thuis een heerlijke lunch gehad en toen een beetje muziek geluisterd en gezongen. Net ben ik nog even naar buiten geweest, voor wat frisse lucht en nu zit ik weer lekker op bed. Heerlijk dagje zo. Vanavond is het weer babysit night en dus gaat er een Harry Potter dvd in. Avondeten doe ik even makkelijk. Pita brood, schimmelkaas en een salade van veldsla en rucola. Morgen ga ik weer richting Oxford Street, om weer wat aan mijn boek te werken en gewoon wat winkels in en uit te lopen. Dat vind ik altijd leuk. Fijn weekend allemaal!

liefs,
Liess

  • 15 Maart 2013 - 20:41

    MaM:

    Hey pup ! Leuke, koude week! Hier ook..en ik heb je afgelopen zondag natuurlijk heel erg gemist..
    Waar ben je het weekend, bij Mo en ga je nog wat leuks doen?! LiefsXX

  • 16 Maart 2013 - 12:05

    Wio:

    Klinkt als een drukke maar heerlijke week! Je taart vond ik prachtig, en nu lekker relaxen en genieten!
    xxxjes Wio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 13386

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: