zondag 14 april / Laatste week paasvakantie! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu zondag 14 april / Laatste week paasvakantie! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

zondag 14 april / Laatste week paasvakantie!

Door: Lisa Mennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaal,

Eindelijk een echte voorjaarsdag!! Ik loop de hele ochtend al in mn hemdje en al zit ik nu in Starbucks om te schrijven, dat gaat niet al te lang duren, want hierna ga ik rechtstreeks naar Hyde Park en Kensington Gardens om lekker van de zon te genieten.

Afgelopen week was de laatste week van de paasvakantie. Maandag zijn we naar het Sience Museum geweest. Persoonlijk vind ik dat eigenlijk echt dodelijk saai, maar beneden heb je een speelgedeelte voor de kinderen en dus hebben hun genoten. Natuurlijk hebben we wel iets van vliegtuigen, treinen(heb foto’s voor je gemaakt opa, geen idee of je mijn blog ooit leest eigenlijk, haha, maar ik stuur ze iig op) en astronauten gezien hoor. Alleen de kinderen vinden het spelen toch het leukste. Toen we thuis waren kwam Tiffany’s vader langs om de kinderen even te zien enzo. Hij had een boekje voor me meegenomen, Animal Farm(voor degene die het kennen, want het is heel beroemd) wat echt heel attent was.
Dinsdag hadden we een playdate. Sam en Molly en hun nanny Sarah kwamen bij ons. Pavla en Freddie kwamen ook en dus was het best druk, maar wel gezellig. Sam en Molly bleven ook eten en ik had een quiche gemaakt, die iedereen echt heel lekker vond, behalve Benji. Normaal eet hij alles, maar dit was misschien niet zijn ding, haha. Ik had een extra quiche gemaakt voor die avond, want ik ging oppassen bij de Hagan family en had dus gelijk maar eten gemaakt.
Woensdag hadden we weer een playdate, alleen dan met Coco , Talula en hun nanny Ramona. Het was die dag heerlijk weer en dus sproken we af in Acton park, waar de kids lekker gespeeld hebben . Nadat we bij hun in de tuin later nog wat bellen geblazen hebben gingen we daar eten. Die avond ging ik weer naar de Hagan’s, voetbal kijken en gewoon voor de gezelligheid. Alleen ging ik daar pas iets voor 2:00 ’s nachts weg en moest ik de volgende morgen vroeg beginnen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld van te weinig slaap. Ik was er gewoon ziek van, echt oververmoeid. Donderdagochtend hadden we een meet&greet met TreeFuTom in Westfield en Ramona met de kids + Pavla en Livia(een meisje waar ze woe en don op past) kwamen ook en daarna hebben we met zn allen bij Wagamama gegeten. Nana had al eens gezegd dat dat een geweldig restaurant was en dat was ook zo. Echt heerlijk gegeten! Tiffany had nachtdiensten en dus slaapt ze dan overdag. Daarom zijn we nadat Benji even kort geslapen had naar de bibliotheek gegaan. Gewoon een beetje relaxen en boekjes lezen. Die avond viel ik om 21:00 in slaap terwijl ik tv aan het kijken was. Ik werd om 22:00 wel weer wakker en na heel snel m’n tanden te hebben gepoetst ben ik snel weer verder gaan slapen. Alleen de volgende ochtend was ik gewoon nog steeds moe en beroerd. Net nu ik ook de vrijdag moest werken. Toch besloot ik om met zn allen naar het Natural History Museum te gaan, want dat leek me een leuke afsluiting. Er was een hele lange rij en ik wilde bijna iets anders gaan doen, maar we waren er en ws was overal een rijd, dus maar staan wachten, wat achteraf erg mee viel, een 25 minuten ofzo. Daar hebben we een hele leuke dag gehad. Ik vind het gewoon heerlijk om de kids zo te zien genieten en dan helemaal als het met dieren te maken heeft. Poppy zei van te voren de hele tijd: Ik vind dit museum niks aan en het is heel saai. Ze bleek het meest plezier te hebben en toen we op weg naar huis waren zei ze zelfs dat dit museum veel leuker was dan het Sience Museum. Thuis had Tiffany 3 hele mooie roze gerbera’s voor mij gekocht, omdat ik ondanks ik me niet goed voelde toch gewoon leuke dingen bleef doen en m’n werk deed. Echt heel lief van haar, dan voel jeje echt gewaardeerd. Die avond moest ik oppassen en heb lekker relax op bed tv gekeken. Gelukkig voelde ik me iets beter sinds die middag.
De volgende ochtend heb ik heel lekker lang uitgeslapen. Al sliep ik niet echt de hele tijd, gewoon lekker weg dommelen voor een paar uur lang doet een mens echt goed. Omdat ik zo rustig een deed was ik met mijn douche, kleren, haar en make up pas in de middag klaar. Ik wilde eerst mijn boek gaan schrijven, maar daar was het echt te laat voor, want ik had ook met de Hagan’s afgesproken. Dus ben een paar winkels in Hammersmith in en uit geweest en toen ben ik naar hun huis gelopen. Daar gegeten, films gekeken en gekletst. Heel gezellig!
Vanmorgen thuis snel gedoucht, andere kleren aangetrokken en nu zit ik dus in Starbucks lekker van mijn groene thee te genieten. Ik ga mijn boek nog een beetje overlezen en dan moet ik echt naar buiten om wat zonnestralen te vangen, want om 17:00 heb ik met Pavla afgesproken. Deze week weer een normale week. De scholen beginnen weer en ik werk weer gewoon 4 dagen. Maar toch maar wel gewoon op redelijke tijden naar bed dit keer!

liefs,
Liess

  • 14 April 2013 - 16:40

    Mum:

    Nou wat een werkweek, had je wel genoeg aan een dag?!
    Wel leuk dat de kinderen het ook allemaal zo leuk vinden, maar dat had ik ook aan de foto's kunnen zien!
    Keep on going! Bye, LoveYou, Your Mum.

  • 14 April 2013 - 19:11

    Wio:

    Zo zeg dat klinkt als een leuke maar mega drukke vakantie week, die kinderen boffen maar met zo'n leuke nanny die van alles met ze doet!

    Lekker he eindelijk voorjaar, ook hier breekt de zon geregeld door en ben ik de hele week al in de tuin aan het werk!

    xxxxjes Wio

  • 15 April 2013 - 01:34

    Secret:

    Animal Farm ken ik zeker. Op de MAVO heb ik het een keer gezien met engelse les. Het is een geweldige mooie film. Zoals het in het echte mensen wereld aan toe gaat wordt vertaald via de dieren wereld. Mact/onderdrukking. Toendertijd heb ik ook moeten huilen om die film, want hij is ook tragisch. Wie weet schaf ik die film wel een keer aan.
    Groeten,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 13377

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: