23 juni 2012 / Sportschool, bank & <3 - Reisverslag uit Hemel Hempstead, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu 23 juni 2012 / Sportschool, bank & <3 - Reisverslag uit Hemel Hempstead, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

23 juni 2012 / Sportschool, bank & <3

Door: LisaManelMennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Hemel Hempstead

Hallo Allemaal,

Heb een paar dagen gehad, die ik echt wat minder leuk vond. Adam is namelijk nogal onhandelbaar als zijn ouders erbij zijn. Dan luistert hij naar niemand. Hij vind mij stom en ik mag helemaal niks doen, niet eens naar hem kijken. Dat vind ik best wel moeilijk, want ik weet niet goed wat ik dan moet doen. Zodra we met z’n 2e zijn, is hij gelukkig heel lief en luistert hij goed. Kathryn was een paar dagen ziek en was dus de hele dag thuis. Je snapt, dan is het echt lastig.

Verder vermaak ik me prima met het EK. Erg jammer dat Nederland niet door is, maar genoeg andere wedstrijden gelukkig. En het is zo leuk om met een pool mee te doen als je de hele tijd op de 1e plek staat! Ik sta ook nog 19e van 53936 mensen.. Ik moet maar goed voor mijn octopus zorgen..
Ook heb ik nu eindelijk een abonnement op de sportschool, wat zooo fijn is. Afgelopen zondag had ik de introductie. Ik kwam daar en moest eerst een hele lijst invullen en toen kreeg ik uitleg over alle apparaten en maakte die personal trainer een schema voor mij. Alleen ga ik dat niet gebruiken, wat een gedoe. Nou ben ik al 3 keer geweest en dat was echt weer heerlijk. Wat heb ik dat al die weken gemist zeg.

Eergister ging Adam naar zijn oude gastgezin, om daar te spelen. Dus ik heb hem daar heen gebracht en was die middag dus lekker vrij. Gister had Adam mad hair day op school en heb ik zn haar heel idioot gedaan. Dat was heel grappig. Die ochtend moest ik naar de bank toe, om mijn account te openen. Dat had ik al gedaan, maar ze moesten nog een document hebben en toen ik die eindelijk had, was mijn aanvraag weer verlopen. Bleek toen ik daar was, dat het systeem eruit lag. Ik heb altijd zo'n geluk als het op dit soort dingen aankomt. Ze had alweer een nieuwe afspraak voor me gemaakt voor volgende week, maar een collega wees haar er gelukkig op dat het ook op papier kon. Gelukkig, want ik heb daar nu al 2x niet naar de sportschool gekund. Nu is het dus in aanvraag en krijg ik met ongeveer een week een pasje en pincode. Het heeft even geduurd, maar dan kan ik het straks eindelijk gebruiken.
’s Middags kwam zijn vader hem halen, omdat Adam naar de kapper moest. Echt een goede dag uitgekozen dus, want hij moest eerst al die wax en haarspray uit zijn haar wassen. Verder was ik weer lekker vrij, want hij belde later dat hij Adam pas de volgende dag zou komen brengen en Kathryn bleef in Londen slapen. Ben lekker naar Tesco geweest om wat boodschappen te doen en heb lekker heel veel van The Big Bang Theory kunnen zien. Bij Tesco was ik al een tijdje niet geweest en dat was dus heel fijn, hehe.

Nu is Adam hier weer en mocht ook Booboo blijven. Dus we gaan straks, na de lunch, lekker met hem wandelen buiten. Booboo ligt nu lekker bij mij op bed(ik mis het zo om een hond te hebben, dus ben heel blij dat hij lekker tegen me aan ligt nu) en Adam gaat nu even een filmpje kijken.

Morgen en overmorgen ben ik lekker vrij, maar ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk zit ik non stop met mijn hoofd bij Navarone.. :$ want mijn hoofd is al bij hem vanaf een week voor ik naar Engeland vertrok.. ik weet het, bad timing! Maar hij is zoooo leuk!! <3

liefs,
Lisaaa!

  • 23 Juni 2012 - 13:15

    Wio:

    Hee zeg wat een avonturen weer, natuurlijk ben ik vet jaloers op je Tesco geshop ...! en verder zit je middenin de kleuterpuberij zo te lezen, hmmmmm best heftig, maar gelukkig is hij ook heel lief en heb je af en toe toch een hondje in je leven! Heerlijk he zo'n warm harig lijfje dicht tegen je aan! Have fun in je vrije weekend en droom maar lekker van ...
    xxxxjes Wio

  • 23 Juni 2012 - 17:15

    Mama:

    we hebben het over het meeste al gehad, ook dat laatste...maar nou kan dat dus inene publiekelijk ? snap er nx meer van, love you de moost !

  • 24 Juni 2012 - 22:48

    Secret:

    Heb ik wat gemist... Wie of wat is Navarone?
    Je zit al een tijdje in Engeland. En wat begin je al te missen van Nederland?
    Nou bey bey. Ik heb vorige weel al iets in huis wat ik naar toe wil sturen. Wie weet lukt het me nog van de week...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 13383

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: