Vrijdag 3 aug / Zon & Pamela! - Reisverslag uit Hemel Hempstead, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu Vrijdag 3 aug / Zon & Pamela! - Reisverslag uit Hemel Hempstead, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3 aug / Zon & Pamela!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Hemel Hempstead

Hallo Allemaal,

Eindelijk hebben we weer een beetje lekker weer gehad. Een weekje dan, maar beter iets dan niets. Heb lekker bruin kunnen worden en de zon zorgt altijd voor een goede flow. Ik hou van de zon. Adam en ik hebben een lekker dagje bij het zwembad doorgebracht. Het was die dag alleen ontzettend druk. De rij stond tot buiten aan toe. Iedereen dacht waarschijnlijk, het is nu mooi weer, dus laten we NU gaan. Ik kan niet anders dan ze groot gelijk geven! Het wachten viel gelukkig mee en na een 20 minuten in de rij te hebben gestaan lag ik al snel lekker op mijn handdoekje, met 1 oog open, Adam in de gaten te houden. Hij heeft het heerlijk naar zijn zin gehad, hij vindt het heerlijk in het water.
We hebben tijdens de zonnige dagen ook lekker bij de speeltuin rond gehangen. (lees: ik heb heerlijk liggen zonnen, terwijl Adam zich vermaakte in de speeltuin)
Tussendoor hebben we ook af en toe boodschappen gedaan bij Tesco(nog steeds geen straf) en zijn we naar de grote dierenwinkel geweest, hier vlakbij. Daar wilde ik al een hele tijd heen, maar het kwam er steeds niet van. Nu eindelijk toch en het was zo leuk. Er zit zelfs een dierenarts en een trimsalon bij in. Alles onder 1 dak zeg maar, geweldig. Lekker groot ook en al zijn sommige spullen en producten wel hetzelfde als in Nederland, er zijn ook veel andere dingen en dat is het leukste. In Nederland ken ik zo ongeveer alle dierenwinkelspullen uit mijn hoofd en al blijft dat ook leuk, dit was nog leuker. Adam wilde natuurlijk uren vissen en slangen kijken. We hadden iets lekkers voor de gerbils en BuBu gevonden, dus voor we weer weg gingen moesten we nog even langs de kassa, jammer dat het meisje achter de kassa helemaal geen people skills had. Ik snap dan niet wat je achter een kassa doet. Adam vond het iig wel leuk om iets te kopen. Al was hij het in de winkel wel al een stuk of 30x kwijt geraakt.

Afgelopen zaterdag wilde ik, na een beetje te hebben uitgeslapen, de tv aan doen om wat muziek te luisteren en toen ging de tv niet aan. Ook deed het internet het niet op mijn laptop. Dus ik loop naar de keuken en ook daar nergens stroom. We zaten duidelijk zonder. Na de stoppen te hebben gecheckt en die goed bleken te zijn, ben ik maar even naar de buren gegaan. Daar bleek ook geen stroom te zijn. Helaas, dat werd dus afwachten. In de middag lag de halve stoep open en stonden er 2 busjes aan de kant van de weg. Ze waren er iig mee bezig. Het duurde alleen tot 19:00 die avond tot ineens alles weer aan ging. Na zo’n dag blijkt maar weer even hoe gewend ‘we’ het zijn om het knopje van de waterkoker om te zetten, zodat we een paar minuten later van onze thee kunnen genieten. Om maar even een klein voorbeeld te noemen.
Adam werd opgehaald door zijn vader afgelopen vrijdagavond en hij kwam maandag pas weer terug. Maar die maandag ging hij ook gelijk weer met Kathryn naar een vriendin toe, tot woensdagochtend en dus ben ik bijna 5 dagen vrij geweest. Dat was wel even lekker. Adam was namelijk best vervelend die week daarvoor. Hij moet waarschijnlijk wennen aan het idee dat hij in de ochtend geen school heeft en de dagen dus een beetje anders gaan dan hij gewend is. Gisteren en vandaag was hij weer heel lief en heeft hij ook erg goed gegeten. Gisteren hebben we rustig aan gedaan en omdat het buiten regende hebben we ons binnen vermaakt. Vandaag scheen de zon gelukkig en zijn we naar de koeien geweest. Daar hebben we nog even met een mevrouw gepraat. Haar (eerste) man bleek een dierenarts te zijn geweest en daarom heeft ze jaren in Malawi gewoond, ze wist ook veel van de natuur. Ze was een beetje vreemd, maar daarom juist heel leuk. Altijd leuk om interessante mensen te ontmoeten. Ze kon ook goed met Adam en vond hem geweldig. Geheel wederzijds, want toen we net een 5 minuten op de terugweg waren zei hij: I miss that lady. Zo lief.
Hij is net weer opgehaald door zijn vader en hij wordt morgenochtend weer teug gebracht. Dan gaan we zwemmen, samen met de 2 nieuwe studenten die gisteren zijn aangekomen. Deze 2 zijn echt te schattig. Het zijn weer 2 jongens en ze zijn 11 en 12, maar ze zijn zó klein, ze lijken eerder 8 en 9 ofzo. Ze redden zich prima tot nu toe en zijn heel beleefd , een beetje verlegen en echt lief. Ze blijven 2 weken, dus het is wel fijn als het dan leuke studenten zijn. Hopen dat het zo leuk blijft.

Sinds een paar dagen mis ik mijn lieve Pamela wel heel erg en ook mijn zalige katers. Met familie en vrienden kan je praten en contact houden, maar Pamela kan ik alleen maar in haar ogen kijken en vasthouden en knuffelen om in echt contact te zijn. Ik zie gewoon voor me hoe ze opspringt en in me armen rent zoals ze altijd doet als ze me een tijd niet gezien heeft. Ze is dan altijd zo blij en dat maakt mij dat weer zo blij. Ik zou zo graag willen dat ze gewoon hier bij mij was. Ze is echt mijn baby! <3

Oh en ik ben sinds kort ook een nieuwe blog begonnen. Ik blijf hier bloggen over Engeland, maar daar blog ik over van alles wat me bezig houdt.. http://lovelikemanel.blogspot.co.uk/

liefs,
Lisaaa!

  • 03 Augustus 2012 - 22:47

    Mama:

    Haha, Adam die het ong. 30x kwijt was in de winkel, zo grappig, zie het voor me hoe hij van hot naar her rent!
    Leuk stukje weer mijn lieve schat en dat missen valt niet mee, ik begrijp dat heel goed, maar het weerzien is dan extra leuk! (kleine troost...)

  • 04 Augustus 2012 - 10:01

    Wio:

    Hee Lisa,
    Leuk weer verder te kunnen lezen! Lekker bruin en veel vrij, wat wil je nog meer .... hmmm je lieve dieren natuurlijk, nog heeeel even wachten tot eind september en dat kun je ze weer knuffelen ...!
    Dat lijkt natuurlijk nog heel ver maar ik hoop dat het je toch een beetje troost!

    Leuk weer naar Tesco, ben nog steeds vet jaloers, maaaaar wij zijn van de week met je ouders naar Dld geweest einkaufen dat was ook superleuk heerlijk van die grote supermarkten in geweest, ze hebben daar veel bio!

    xxxjes Wio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 13384

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: