Zondag 16 juni / 12 days in a row - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu Zondag 16 juni / 12 days in a row - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

Zondag 16 juni / 12 days in a row

Door: Lisa Mennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaal,

Vandaag ben ik heerlijk lui. Ik heb er dan ook 12 werkdagen achter elkaar opzitten. Jamie en Tiffany waren dus naar die bruiloft in Montenegro. Ik dacht dat die 12 dagen echt lang zouden duren, maar het vloog eigenlijk voorbij. De vrijdag haalden Benji en ik eerst Ariella op, nadat we Poppy naar nursery hadden gebracht. Nana was namelijk ziek geworden ook en dus kon hij de hele dag op bed en het rustig aan doen als ik Ariella had. Poppy liet Ariella de vissen toen we haar op haalde en verder hebben ze samen lunch gehad en hebben Ariella en Benji even geslapen in de middag. Poppy voelde zich heel groot, want zij hoefde niet te slapen en Ariella kon ook haar schort wel lenen bij het lunchen, want zij knoeide niet meer. Soms ging ze zelf met een beetje een grappig stemmetje praten, hilarisch! Ze vroeg me op een gegeven moment of ze Benji’s luier even moest checken, haha. Ze hebben heerlijk gespeeld, lekker in prinsessenjurken(waar Poppy er wel 100 van heeft, in alle kleuren, soorten en maten) rond gelopen, met de loopauto of de bal.. ze hebben zich heerlijk vermaakt. Ariella bleef ook voor het avondeten en ze hebben samen een bad gehad daarna. Poppy vroeg als snel naar een logeerpartij, maar dat deden we maar niet zonder overleg met Jamie en Tiffany. Na het bad hebben ze op mijn bed(met alle kussen van de banken beneden) de film MamaMia gekeken. Die film kan Poppy, zoals ik LegallyBlonde 100x kan zien, elke dag wel kijken. Dat doet ze dan bijna ook. Ze kent ieder detail uit haar hoofd en ze zingt ook de hele dag liedjes van Abba. Benji dus ook, want wat Poppy doet..

De volgende dag gingen we naar het piratenschip in Kensington Gardens. Nana, Nathan en Ariella waren daar ook en nadat ze een hele tijd daar gespeeld hadden gingen we naar ons huis om nog even met het opblaaszwembadje in onze tuin te spelen. Nou, daar hebben ze 3 seconden hun voeten in gehad, want al snel had Poppy Nathan zover gekregen om zichzelf in een prinsessenjurk te hijsen. Daarna was hij verkleed als PeppaPig(geen idee of jullie dat in NL ook kennen, een tekenfilm over een varkensfamilie, heel leuk dus! :P Haha,, iig heel populair hier!) en daarna een katten outfit, compleet met oren. Nou vooral bij dat laatste lagen Nana en ik op de grond van het lachen.(Jullie hadden er bij moeten zijn, haha..) We kwamen echt niet meer bij.
Ze bleven ook eten met ijs en verse frambozen als toetje. Toen iedereen rustig televisie aan het kijken was stond de moeder van Tiffany ineens voor het raam. Die kon ons niet bereiken en was heleeeeemaal naar ons toe gereden daarom. Ik had namelijk een nieuw nummer(ohja, ik kan mijn telefoon weer gebruiken, later meer daarover) en toen ze die via Tiffany had, had ze me een sms gestuurd, maar ik was zo druk geweest met het avondeten dat ik dat niet gemerkt had. In plaats dat ze dan belt via de vaste lijn ofzo, was ze helemaal naar ons toe gereden. Nou goed, ze heeft de kinderen een verhaaltje voor gelezen voor het slapen gaan en hun vonden het dus erg leuk. Nana en de kinderen waren even voor 19:00 naar huis gegaan. Het was heerlijk weer geweest en dus een heerlijke dag. Het weekend was zo leuk en iedereen had zoveel plezier dat het daarom zo snel ging denk ik, want voor ik het wist was het alweer maandag. Jamie en Tiffany hadden trouwens een erg leuke bruiloft gehad en kwamen als echte vakantiegangers weer terug. Afgelopen vrijdag stond Tiffany erop dat ik de middag vrij nam, omdat ik al zoveel voor hun gedaan had. Nou, hoefde dat niet perse voor mij, want ik was niet moe ofzo of er echt zat van. Toch was het wel lekker hoor, je hoort me niet klagen ofzo als ik vrij ben, haha. Die avond opgepast maar wel vroeg op bed gegaan.

De volgende ochtend had ik met Mohamed afgesproken, want die had nog steeds wat voor mij wat hij meegenomen had vanuit Jordanie. Ik had alleen steeds geen tijd. Hij had Zataar(een Arabische soort kruiden, wat echt heel lekker is) meegenomen en een blik met baklava. Wat vervelend! Snel nog even wat foto’s gezien die hij had gemaakt op zijn vakantie en toen moest hij ook naar het werk. Ik nam de bus naar PiccadillyCircus, want daar had ik met Nana afgesproken. We zouden samen gaan eten bij Vitao(om jullie geheugen even op te frissen, dat is mijn favoriete restaurant, geheel biologisch en veganistisch!) en dat hebben we dus ook gedaan, heerijk! Daarna zijn we samen naar de NationalGallery geweest en hebben we lekker tussen de schilderijen rond geslenterd. Hele leuke middag! Die ochtend was alleen de moeder van de kinderen ‘als verrassing’ (in werkelijkheid meer als shock eigenlijk) gekomen. Dus die zou ik ook gaan ontmoeten. Ik weet niet zo goed wat ik daarover moet zeggen, want ik wil niet haar/hun hele verhaal hier gaan lopen vertellen, maar ook niet zeggen dat ik er nou echt van genoten heb. Misschien laat ik het hierbij, haha en zegt dit genoeg. Over het algemeen ging de hele ontmoeting en het in 1 huis zijn enz. iig wel gewoon goed.

Vandaag heb ik dus lekker genikst. Lekker een filmpje(TheDevilWearsPrada) gekeken, wat e-mails beantwoord en mijn kamer wat opgeruimd. Ook wel eens lekker om een dag helemaal niks te doen. Aankomende week weer een drukke week voor de boeg, met veel playdates, ach we gaan er weer een gezellige week van maken!

Over mijn telefoon, hij doet het weer dus! Na een hele week zonder gedaan te hebben, (Ik kon hm op het eind alleen gebruiken als klok en camera.) heb ik een nieuw contract en (helaas, maar het kon niet anders) een nieuw nummer. Voor de mensen die het handig vinden om mijn nummer te hebben: 07 983 295 900. Ik ben zo blij dat alles weer werkt. Ik kreeg bij mijn nieuwe contract ook een gratis telefoon. Nou, wil ik nou net een telefoon die niet gemakkelijk te krijgen is(BlackBerry 9900 en het hele probleem is, dat ik een witte wil) en dus was mijn plan om de duurste telefoon te kiezen die jebij dat contract kon krijgen en die te verkopen, zodat ik van dat geld de telefoon kon kopen die ik wilde. Dus ik had de iPhone gekozen. Het plan was dus om die te gaan verkopen, alleen toen bedacht ik me ineens dat het zo leuk zou zijn als ik de hm aan Nana zou geven(die heeft een hele goedkope telefoon van Tesco). Dus toen heb ik de iPhone gewoon aan hem gegeven en hij is er zoooo blij mee! Wat mij dan weer zooo blij maakt!

Afgelopen donderdag was trouwens de laatste dag van mijn antibiotica(yeahh!!) en had ik in totaal dus 80(!!) pillen geslikt. Nou heb ik die 10 dagen niet veel gegeten, omdat dat eerst te pijnlijk was met slikken en later omdat ik gewoon geen eetlust had. Alleen sinds de 4e dag hou ik veel vocht vast. Ik lijk wel 3 keer zo dik en bukken + buigen van knieën geeft het gevoel alsof ik uit mijn vel knap. Het bewijs dat je dus echt troep in je lichaam gooit, maargoed het was wel noodzakelijk dat is ze nam, want pas op de 7e dag kon ik slikken zonder pijn. Nou neem ik dus bijna nooit medicijnen en ik denk dat mijn lichaam zich ook een beetje kapot geschrokken is van 80 pillen. Hopelijk is mijn lichaam snel weer de oude. Ik voel me verder wel weer helemaal prima trouwens. Heb mijn energie weer terug en ik kan weer slapen!!!!!! Ik ben druk aan het detoxen nu, om al die troep weer uit mijn lichaam te krijgen. Dus ik neem nog een stengel bleekselderij, ga nog even de laatste dingen hier opruimen en vanavond vroeg op bed!

liefs,
Liesss!

  • 16 Juni 2013 - 22:50

    Mum:

    Leuk allemaal schat! Ben zo blij dat jij je weer wat beter voelt! Maar nou die troep eruit idd!
    Probiotica, zit ook in peulvruchten! Tot later pop, heerlijk je weer ff gesproken te hebben op Skype!
    Jinan was gewoon een btje verlegen..tijd dat je hem weer eens ziet ! <3 <3 !!

  • 17 Juni 2013 - 13:56

    Wio:

    Wat een drukke maar zo te lezen fijne week! heerlijk he met de zon erbij, en weer beter!
    Weer erg leuk beschreven allemaal je ziet het zo voor je ...

    xxxjes Wio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 13337

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: