Zondag 5 mei / Birthday + Colour Conference - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu Zondag 5 mei / Birthday + Colour Conference - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisa Mennes - WaarBenJij.nu

Zondag 5 mei / Birthday + Colour Conference

Door: Lisa Mennes

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaal,

Bevrijdingsdag! Ik had bijna een ticket gekocht om 2 nachten thuis te slapen, want ik wilde zoooo graag naar het bevrijdinsgfestival! Dat allemaal om The Opposites! Vorige jaar traden ze niet op en dit jaar dus wel en met allemaal nieuwe nummers van hun nieuwe album. Alleen ik wist niet van te voren dat ik ook a.s. maandag vrij was en dus toen ik pas voor het weekend naar tickets keek was dat echt te duur voor alleen even 2 nachtjes. Echt balen, want het was ook leuk geweest voor mam, want dan kon ik haar verjaardagscadeautje zelf geven. Jammer.. zacht uitgedrukt!

Op de 19e was het Nana’s verjaardag en gingen we, samen met nog 4 vrienden uit eten in China Town, dat was erg gezellig en lekker eten ook. Daarna zijn we naar de club Ruby Blue gegaan, want hij had ons op de gastenlijst gezet. Normaal ben ik dus helemaal niet van het uitgaan, maar omdat het met Nana was, was het wel leuk. Terwijl iedereen op den duur weg ging, hebben we nog tot diep in de nacht staan dansen. Hij heeft een hele leuke verjaardag gehad en ik heb het ook erg naar me zin gehad. Niet dat ik nu elk weekend van plan ben uit te gaan ofzo.

Vorig weekend ben ik naar de Colour Conference geweest. Dat was in Wembley, bij het stadion. Niet in het stadion zelf helaas, maar de hal ernaast. Heel groot ook, want er waren iets van 10.000 mensen. Het is van de kerk Hillsong en er komen mensen van over de hele wereld(ook veel Nederlanders)naar toe. Hillsong is de kerk waar Nana en de kinderen altijd heen gaan en waar ik ook 2x geweest ben nu. Het is een conference van 3 dagen. Het begon donderdagavond en 2 volle dagen op vrijdag en zaterdag. De kaartjes zijn ook heel duur, 115 pond. Ze vroegen mij weken van te voren al of ik ook mee ging, maar ik vond het best wel veel geld en ik wist ook niet precies wat het was, dus ik had nee gezegd, maar een paar dagen van te voren vroeg Nana mij of ik hem kon helpen daar. Donderdagavond had ik aangeboden op Ariella te passen, maar de vrijdag ging ik dus wel heen, nadat ik alleen in de ochtend even op Poppy en Benji gepast had. Nou goed.. ik ging dus toch! En achteraf ben ik daar heel blij om, want het was echt heel erg leuk. We kregen ook een bijbel cadeau, waar ik heel blij mee ben, want ik heb geen. Een wit leren bijbel met het nieuwe testament.
Voor mij is het ook best moeilijk, omdat ik in de war ben met mijn geloof, maar doordat ik naar dingen ga zoals dit helpt het me wel. De kinderen zaten in het Hilton hotel ernaast en dus ging ik af en toe daar even heen, maar verder kon ik gewoon bij Colour zelf zijn. Het is vooral zingen en sprekers die een (persoonlijk) verhaal vertellen, wat te maken heeft met het geloof en God. Ook af en toe is er wat dans of een filmpje, maar alles bij elkaar echt een hele happening. En ik ging niet 1 dag, maar de volgende dat was ik er weer. Nana had namelijk geregeld dat ik gratis naar binnen kon, wat erg fijn was. Een heel leuk en lang weekend gehad dus.

Verder gewoon een vrij normale werkweek gehad. De dinsdagavond heb ik voetbal gekeken bij Nana en donderdagavond op Amy en Ariella gepast.
Afgelopen vrijdag moest ik ook werken en heb ik Poppy en Benji meegenomen naar Kensington Gardens. Daar is een soort speelgedeelte met een piratenschip en heel veel zand waar de kids kunnen spelen. Eerst hebben we een biologisch ijsje gegeten. Erg lekker ijs, maar dat mag dan ook wel voor 8 pond!! Het was heerlijk weer en het was dus erg leuk. ’s Avonds had ik babysit avond en ben ik vroeg gaan slapen, ik was best moe na zo’n lange week.

Waar ik het meest blij mee ben is dat het echt heerlijk weer is, EINDELIJK! Wat kan een mens daar blij van worden zeg. Ik ben al helemaal bruin aan het worden. Wie had dat gedacht een aantal weken geleden. Eindelijk kunnen we lekker picknicken in het park. Dat hebben we dus ook al 2x gedaan. De eerste keer met ons 3en en de 2e keer, dat was afgelopen woensdag, kwamen Nana en Ariella on vergezellen. Benji heeft niet eens geslapen tussen de middag die dag, we hebben nadat we Poppy hadden opgehaald(12:30), de hele middag verder in het park doorgebracht met z’n 5en. Heel veel lol gehad en heerlijk van de zon kunnen genieten.

Op het moment zit ik naast Nana op de bank, ach ja hoe kan het ook anders, want zoals jullie hebben kunnen lezen is dit bijna mijn 2e huis. Ik heb het erg gezellig met hun. Ik wilde eigenlijk mee naar de kerk ook vanmiddag, maar ik was een beetje laat en dus ga ik waarschijnlijk volgende week weer heen.

Vanaf gisteren heb ik het huis voor mezelf t/m morgen, wat echt lekker was, maargoed nu slaap ik vannacht hier, dus merk ik daar verder niet heel veel meer van. Morgen ben ik dus ook vrij, heerlijk idee. Maar nu eerst even filmpje kijken en kletsen enzo. Geen idee nog wat ik morgen ga doen. Miss ga ik wel wat met Nana en de kids doen en anders miss naar Oxford Street en HydePark ofzo. Ik zie wel. Hoe dan ook ga ik van het lekkere weer genieten, want het wordt heerlijk morgen.

liefs,
Liess

  • 06 Mei 2013 - 09:51

    Mum:

    WeLoveTheSun ! Dat heb je idd gewoon nodig ! En ik zie jou dan daar lekker in zo'n mooi park, het lijkt wel een streekroman ! Oma zou het boek 10x lezen ! Het gaat goed met je en daar ben ik zo blij om ! Mijn verjaardag was leuk en gezellig maar niet compleet..We gaan nog leuke dingen beleven schat ! Doe Nana doe groetjes ! En ik hou toch het meest van je <3 ! Haha !!

  • 06 Mei 2013 - 10:03

    Tony Dad:

    Wat een leuke dingen beleef je weer,we missen je ook en willen graag weer in de herfst komen .
    dag lieve schat love jou xxxxx

  • 06 Mei 2013 - 10:42

    Wio:

    Dat klinkt allemaal heerlijk Lisa, wat maak je toch veel mee en de zon jaaa dat is wat we nodig hebben!
    xxxjes Wio

  • 07 Mei 2013 - 00:52

    Secret:

    En je bent er nu toch een jaar? Een jaar met vele belevenissen. Zo te horen gaat het goed nu met je, en maak je vele vrienden. Goed om te horen. We wensen je daar alle goeds toe. Heb je trouwens mijn kaartje ontvangen? Al een poos terug. We pray for you (om het ff in het engels uit te drukken, maar het is zo!)!
    Lots of love and happinessssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 13338

Voorgaande reizen:

13 Mei 2012 - 30 November -0001

The UK!

Landen bezocht: